Een nieuwe kijk op je omgeving

in samenwerking met Museum Het Valkhof

Vanuit zijn rol als adviseur Rijksbouwmeester, kunstenaar en inwoner van Nijmegen-Noord leidt Gijs Frieling in september een drietal kunstenaarsgesprekken met Marjan TeeuwenLeonard van Munster en Iswanto Hartono. In Talk Of The Town gaan zij met jou in gesprek over de veranderende stad. Ze nemen je mee in hun kijk- en denkwijze over de ontwikkelingen die een stad doormaakt en de rol die wij als burgers hierin hebben. Vanuit hun onconventionele blik belichten ze de geschiedenis en de toekomst van het stad maken. Hoe gaven we vroeger vorm aan een leefbare plek? En hoe verhouden we ons ten opzichte van de omgeving waar we ons bevinden?

Op de Talk Of The Town editie van 1 september (met Marjan Teeuwen) is het mogelijk om vooraf aan te sluiten bij het Diner aan de Dijk. Tijdens dit diner, zullen keramist Bram van Leeuwenstein & Donna Verheijden een ambachtelijke maaltijd serveren op een uniek porseleinen servies. Het diner zal worden opgediend op het sculpturaal servies van Bram, waardoor je het eten op een andere manier beleeft en wordt uitgenodigd om met elkaar in gesprek te gaan.

"Een fantasiewereld geïnspireerd door architectuur en landschappen waarbij de bekers eruit zien als bergen en de amuses op kleine eilandjes komen te liggen. De witte borden met bomen en vogels worden gevuld met eten. Dit is wat het servies kleur geeft."

Koop hier uw tickets voor Talk Of The Town met Marjan Teeuwen en/of het Diner aan de Dijk op 1 september.

Koop hier uw tickets voor Talk Of The Town met Leonard Munster op 14 september.

Binnenkort zullen hier ook tickets verkrijgbaar zijn voor Talk Of The Town met Iswanto Hartono (datum wordt nog bekend gemaakt).

Kijk voor meer informatie ook gerust even op onze Facebook events: Talk Of The Town met Marjan Teeuwen & Talk Of The Town met Leonard Munster