Werken bij Fabrikaat?

Momenteel zijn er meerdere mogelijkheden om deel te nemen aan de werkzaamheden van Fabrikaat. Als medewerker van Fabrikaat kom je te werken in een enthousiast en inspirerend team met een passie voor natuurlijke grondstoffen en ontwerp, en geef je samen met ons vorm aan een inspirerende vernieuwende culturele hotspot in Lent! Kijk hieronder voor een functie die bij jou past!

Medetuinder botanische proeftuin
Minstens 1 dagdeel per week

Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die willen bijdragen aan de aanleg, het onderhoud, de oogst, en het in kaart brengen en archiveren van de planten in onze botanische tuin. Heb jij ervaring in tuinieren en wil je graag deel uitmaken van dit project?

Kik hier voor meer informatie.

Horeca en winkel medewerker
8-16 uur

Fabrikaat heeft naast haar werkzaamheden in de werkplaats -waar ontwerpend onderzoek naar lokale grondstoffen wordt gedaan en waar productie plaatsvindt- ook een winkel en café. In het café wordt geserveerd van het keramiek en circulair servies dat in de werkplaats wordt ontwikkeld.

Wil jij graag op een groene en niet-standaard horeca locatie werken en wordt je graag onderdeel van een klein, divers en gedreven team?

Reageer dan op deze vacature! Een keer komen kennismaken tijdens openingstijden kan altijd!

Klik hier voor meer informatie

Vrijwilliger productie & ontwikkeling 8 uur

Vind je het leuk om meer te leren over het werken met natuurlijke grondstoffen en om Fabrikaat te ondersteunen met uiteenlopende werkzaamheden?

Kom dan ons vrijwilligersteam versterken!

Klik hier voor meer informatie.

Stagiair design / fine arts

Fabrikaat heeft ruimte voor een stagiair productdesign of fine arts.
Ben jij geïnteresseerd in een stageplaats gericht op experiment, materiaalonderzoek, placemaking en biodesign?

Klik hier voor meer informatie