vacature vrijwilliger

VRIJWILLIGER ondersteuning programma en werkplaats

8 uur/ week

Fabrikaat heeft ruimte in haar team voor nieuwe vrijwilligers. Als vrijwilliger verricht je uiteenlopende ondersteunende werkzaamheden voor zowel het programma als voor het onderzoek & productie in de werkplaats. Je maakt kennis met de werkwijze van Fabrikaat en leert al doende ook over het verwerken van natuurlijke grondstoffen. Kennis en ervaring in de culturele sector is niet noodzakelijk. We vragen alleen een nieuwsgierige, flexibele en betrouwbare houding.

Wij vragen een minimale beschikbaarheid van 8 uur/ week. Je komt te werken in een enthousiast en divers team. Wij bieden ruimte om te groeien in de organisatie.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een motivatiebrief met cv naar Katerien ter Meulen: katerien@stichtingfabrikaat.nl

Kennismaken met Fabrikaat tijdens openingstijden kan natuurlijk altijd!