word vriend!

Als vriend van FABRIKAAT maak je voor €50 per jaar onze projecten mede mogelijk, mag je gratis gebruik maken van paviljoen KAPKAR/ SF-P7S voor eigen gelegenheid en stellen we je als eerste op de hoogte van bijzondere ontwikkelingen binnen FABRIKAAT.

Wat kun je als vriend van ons verwachten?
> Je kunt één dagdeel per jaar gebruik maken van paviljoen KAPKAR/ SF-P7S voor je eigen bijeenkomst, feestje of workshop. Voorwaarden: je bijeenkomst vindt plaats tijdens de openingstijden van Art Laboratory (zondag t/m woensdag tussen 12.00 en 17.00 uur), op voorwaarde van beschikbaarheid (reserveer tijdig en minimaal twee weken van tevoren) en is voor maximaal 40 personen. Eten en drinken neem je af bij Art Laboratory. Wil je met meer dan 10 personen lunchen tijdens je verblijf? Laat het ons uiterlijk twee weken van tevoren weten! Faciliteiten zoals meubilair (tot 40 personen), toilet en stroomvoorziening zijn inbegrepen.

> Je ontvangt eenmaal de Atlas van Nijmegen-Noord, de plattegrond van de Waalsprong die Jan Rothuizen in opdracht van FABRIKAAT optekende.

> Je ontvangt onze nieuwsbrief en uitnodigingen voor bijeenkomsten en evenementen.

> Je wordt als vriend vermeld op onze website (tenzij je dat liever niet wilt).

Word partner van FABRIKAAT

Als partner maak je vanaf €500 per jaar onze projecten mede mogelijk. In ruil hiervoor kun je eenmaal gratis gebruiken maken van paviljoen KAPKAR/ SF-P7S voor eigen gelegenheid en stellen we je als eerste op de hoogte van bijzondere ontwikkelingen en samenwerkingsmogelijkheden binnen FABRIKAAT. Lees hier meer over wat je van ons terug kunt verwachten en hoe je partner wordt.