ruimtes

De ruimtes van Fabrikaat bevinden zich op het erf van Art Laboratory, in een groene omgeving op steenworp afstand van het centrum van Nijmegen. Het erf bevindt zich achter de dijk aan de Spiegelwaal en het nieuwe rivierpark van Nijmegen. Art Laboratory is centraal gelegen, vlakbij station Nijmegen en station Nijmegen Lent, en makkelijk bereikbaar per fiets en auto.

PAVILJOEN KAPKAR/ SF-P7S

Dit architectonische kunstobject staat op het erf van Art Laboratory. Het paviljoen biedt ruimte voor bijeenkomsten tot ongeveer 45 personen. Er is stroomvoorziening aanwezig, de ruimte is onverwarmd en heeft een gebruiksoppervlak van 30 m2.

Het paviljoen is in 2016 in opdracht van Fabrikaat ontworpen en gerealiseerd door Studio Frank Havermans.
Lees hier meer over KAPKAR/ SF-P7S.

ART LABORATORY

Het erf van Art Laboratory biedt diverse mogelijkheden voor uw bijeenkomst. De sfeervolle boerderij heeft verschillende grote ruimtes, waaronder een kamer met een oppervlakte van 90m2 met uitzicht op de boomgaard, en een voorkamer met podium van 70 m2. Ook onze studio, van 100m2, is te huur. Bij mooi weer is tevens de buitenruimte te gebruiken voor uw bijeenkomst. Er is een professionele bar en er is één toilet aanwezig.

FLEXIBEL PAVILJOEN | HONIGCOMPLEX

Het Flexibel paviljoen past letterlijk bij elke gelegenheid. Wil je een voorstelling geven? Een buurtfeest organiseren? Het Flexibel paviljoen past zich aan aan je wensen. Je kunt zelf bepalen op welke manier je invulling wilt geven en gebruik wilt maken van het paviljoen. Dit kunstobject bevindt zich onder de overkapte hal op het Honigcomplex en is á la minute en vrij te gebruiken.

Het Flexibel paviljoen is in 2015 in opdracht van Fabrikaat ontworpen en gerealiseerd door ontwerpcollectief Zeven 6.

PRIJZEN

Onze ruimtes huur je vanaf:
€ 75,00 euro excl. BTW per uur
€ 250,00 euro excl. BTW per dagdeel (4 uur)
Onbeperkt koffie en thee met koek: € 2,50 euro p.p.
Mogelijkheden voor een combinatie met horeca zijn te bespreken.

Naast het gebruik van de ruimte zijn extra faciliteiten voor beeld, geluid en meubilair te huur. We denken met je mee over een passende opstelling in de gewenste ruimte, zo kan deze worden ingericht voor het geven van presentaties, vergaderingen of voor bijvoorbeeld workshops.

Neem contact op via het formulier of via info@stichtingfabrikaat.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Zodat we contact met je kunnen opnemen.