rondleidingen, workshops & presentaties

FABRIKAAT biedt twee rondleidingen aan:

Expeditie TRANSLAND | op ontdekking door de Waalsprong
Op deze verkenningstocht krijg je zicht op de geschiedenis, cultuurhistorie, architectuur en actuele ontwikkelingen van het veelzijdige en veranderende gebied de Waalsprong. De wandeling start bij Art Laboratory en voert je langs het Fort beneden lent en het nieuw aangelegde rivierpark met haar bruggen. Deze rondleiding kan gecombineerd worden met horeca.

Deze rondleiding wordt tevens aangeboden op zondag 3 juni en zondag 1 juli. Meld je hier aan!

Expeditie Honig | verkenningstocht over het Honigcomplex in Nijmegen
Een rondleiding over het Honigcomplex die de architectonische historie van het complex en de sprong naar het heden belicht.

Alle rondleidingen worden verzorgd door architectuurhistoricus Michiel Kruidenier en duren een uur. Er kunnen maximaal 20 personen per ronde deelnemen. Neem voor prijzen en boekingen contact op via info@stichtingfabrikaat.nl

FABRIKAAT biedt verschillende workshops aan en kan op verzoek ook workshops verzorgen. Een kleine greep, er kunnen onder andere workshops worden gegeven door Circus Engelbregt, EAT ART COLLECTIVE en Basse Stittgen, workshops insecten bereiden, slacklinen, prepareren, tekenen naar waarneming, eetbare planten en pigmenten maken.

Op verzoek verzorgen wij presentaties over onze werkwijze en projecten.