Tijdens dit placemaking project van Fabrikaat is deze bijzondere locatie open voor publiek en mensen die samen met ons plek willen maken. Het gebied ten noorden van de Waal bevindt zich in een tussentijd: in transitie van agrarische naar stedelijke omgeving. Aan de Oosterhoutsedijk laten we met experiment en ontwerp zien wat de identiteit van dit veranderende gebied kan worden. Dit gebeurt onder meer door kunstprojecten, presentaties en voorstellingen. Daarnaast nodigen we je uit om te ontdekken hoe deze locatie door jou te gebruiken is. Bijvoorbeeld voor het organiseren van een muziek-, dans-, theater- of filmvoorstelling/ try-out in een van de tuinen, een workshop of bijeenkomst in paviljoen KAPKAR / SF-P7S, een tentoonstelling in de oude boerderij of als proeftuin voor een nieuw concept.

Tijdens openingstijden kan ben je welkom om langs te komen, bijvoorbeeld om in de tuin picknicken, in oogsttijd fruit plukken, een drankje bestellen aan de bar of je nestelen voor het haardvuur.

Neem om de mogelijkheden voor jouw organisatie te bespreken contact met ons op via info@stichtingfabrikaat.nl.

Openingstijden:
Zondag          12.00 - 17.00 uur
Let op! Op zaterdag 23 september zijn we in verband met de opening van kunstroute Hof van HolLandArt en de Nijmeegse Kunstnacht geopend van 13.00 - 17.00 uur. Op zondag 24 september zijn we gesloten.
Maandag       10.00 - 17.00 uur
Dinsdag         10.00 - 17.00 uur
Woensdag     10.00 - 17.00 uur
En tijdens evenementen.
Blijf op de hoogte van openingstijden en evenementen via deze website en de Facebook-pagina: KAPKAR / SF-P7S.

Adres en google-maps:
Oosterhoutsedijk 88, 6663 KV Nijmegen (links van Fort Beneden Lent)
We zijn het makkelijkst te bereiken voor fietsers en te voet via de verschillende bruggen (zie het kaartje hier onder).

Met de auto vanaf de Waalbrug, Nijmegen
(beperkte parkeer mogelijkheden)

• Vertrek in noordelijke richting op de Generaal James Gavinweg/de Waalbrug/de N325
  • Ga verder op de N325 (750 m)