Tijdens dit placemaking project van Fabrikaat is deze bijzondere locatie open voor publiek en mensen die samen met ons plek willen maken. Het gebied ten noorden van de Waal bevindt zich in een tussentijd: in transitie van agrarische naar stedelijke omgeving. Aan de Oosterhoutsedijk laten we met experiment en ontwerp zien wat de identiteit van dit veranderende gebied kan worden. Dit gebeurt onder meer door kunstprojecten, presentaties en voorstellingen. Daarvoor hebben we beschikking over een groot terrein met boerderij en bijbehorende opstallen, boomgaard, velden en paviljoen KAPKAR / SF-P7S. Tijdens openingstijden kan ben je welkom om langs te komen, bijvoorbeeld om in de tuin picknicken, in oogsttijd fruit plukken, een drankje bestellen aan de bar of je nestelen voor het haardvuur.

De locatie is ook te huur voor jouw productie, activiteit of bijeenkomst. Neem om de mogelijkheden voor jouw organisatie te bespreken contact met ons op via info@stichtingfabrikaat.nl.

Openingstijden
Momenteel zijn we druk bezig het programma voor 2018 voor te bereiden! KAPKAR / SF-P7S wordt Art Laboratory Nijmegen; een laboratorium en podium voor kunst, ontwerp en innovatie. Houdt onze website en facebook-pagina in de gaten voor updates en openingstijden vanaf januari.

Adres en google-maps
Oosterhoutsedijk 88, 6663 KV Nijmegen (links van Fort Beneden Lent)
We zijn het makkelijkst te bereiken voor fietsers en te voet via de verschillende bruggen (zie het kaartje hier onder).

Met de auto vanaf de Waalbrug, Nijmegen
(beperkte parkeer mogelijkheden)

• Vertrek in noordelijke richting op de Generaal James Gavinweg/de Waalbrug/de N325
  • Ga verder op de N325 (750 m)