LAIR PAIR mini-atelier | Jordan Artisan

lair pair 2.JPG

Tijdelijk mini-atelier bij Art Laboratory

Vanaf het erf van Art Laboratory zijn de bouwontwikkelingen in het omringende gebied te volgen. Deze twee observatieposten geven je vanachter hun grote venster elk een uniek perspectief op deze veranderingen. Ze vormen samen een vaste plek om te reageren op het landschap, telkens vanuit hetzelfde kader. Dit perspectief is het uitgangspunt voor de werken die in dit eenpersoons atelier gemaakt worden. Zo wordt dit veranderende landschap op verschillende manieren
geregistreerd en verbeeldt.

De bestaande opstallen op dit erf krijgen door de plaatsing van deze stalen sculpturen van ontwerper Jordan Artisan een nieuwe functie. Jordan richt deze plekken momenteel in als atelierruimte, waar hij zelf binnenkort de spits zal afbijten.

We nodigen je uit om hier ook werk te maken, gerelateerd aan het concept van Art Laboratory. Ben je ge├»nteresseerd in een atelierverblijf in LAIR PAIR? Laat dan hier je gegevens achter (onder vermelding van "tijdelijk mini-atelier"), wij nemen contact met je op.

Jordan Artisan | www.cargocollective.com/jordanartisan