jouw bezoek

Art Laboratory is een dynamische plek met een groeiend aantal kunstwerken, installaties en experimenten die zowel binnen als buiten te beleven zijn. Het kan zijn dat je tijdens je bezoek makers ontmoet, geïnspireerd raakt om aan te haken of je aan te melden voor een workshop.

OPENINGSTIJDEN

Art Laboratory, onze tuin en bar zijn tijdens evenementen op zondag geopend. Kijk voor een actueel overzicht in onze agenda. Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan; door bij ons te bestellen maak je Art Laboratory namelijk mede mogelijk. Daarnaast zijn we op aanvraag te bezoeken en verhuren we ruimtes voor arrangementen op maat.

LOCATIE

Oosterhoutsedijk 88
6663 KV Nijmegen

Let op! Je navigatie stuurt je verkeerd. Je kunt ons bereiken door via de Parmasingel de Oosterhoutsedijk op te rijden. Vanaf station Nijmegen-Lent loop je via de Zaligestraat naar Art Laboratory.

Het is voor bezoekers niet mogelijk om de auto op het erf te parkeren. Dit kan op de kruising Oosterhoutsedijk x Zaligestraat en op de Lentse Warande.