jouw bezoek

Art Laboratory is een dynamische plek met een groeiend aantal kunstwerken, installaties en experimenten die zowel binnen als buiten te beleven zijn. Het kan zijn dat je tijdens je bezoek makers ontmoet, geïnspireerd raakt om aan te haken of je aan te melden voor een workshop.

Het erf van Art Laboratory is daarnaast ook een hele fijne plek om te zijn. Kom eens een boek lezen in het paviljoen, nestel je in een hangmat, laat je kinderen het erf ontdekken en verken de omgeving vanuit hier. Aan de bar bestel je heerlijke lunchplankjes, zoek vervolgens een plekje in de boomgaard om te picknicken.

NU TE ZIEN

Werk van Frank Havermans, Florian de Visser, Gijs Frieling, Jan Rothuizen, Jatiwangi art Factory, Erik Sep, Jordan Artisan, Leonard van Munster, Basse Stittgen, bachelorstudenten Fine Arts ArtEZ, Danni van Amstel, Arja Hop & Peter Svenson, Niels Hendriks, ontwerpcollectief Groen Grijs GeelKateryna Snizhko, Kjersti Alm Eriksen & María Arnardóttir.

Ontdek het Paddestoelenlab, de Experimentele Moestuin, meld je aan voor een verblijf in tijdelijk mini-atelier LAIR PAIR of om bij te dragen aan het onderzoek van promovendus Nick Hofland.

COMING UP: RESIDENCIES | Rabi Koria, Jatiwangi art Factory en Jungmin Lee.

Afgelopen 8 april opende Art Laboratory met een festival. Lees hier het verslag.

OPENINGSTIJDEN

Art Laboratory, onze tuin en bar zijn elke zondag tussen 12 tot 17 uur geopend.
Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan; door bij ons te bestellen maak je Art Laboratory namelijk mede mogelijk.

Vanaf juli organiseren we Art Laboratory op zondag; een speciaal programma voor de zomerse zondagen! Hou de agenda in de gaten, volg ons op facebook en schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Daarnaast zijn we op aanvraag te bezoeken en verhuren we ruimtes voor arrangementen. Je bent ook welkom om Art Laboratory tijdens residencies te bezoeken, een overzicht vind je in de agenda.

LOCATIE

Oosterhoutsedijk 88
6663 KV Nijmegen

Let op! Je navigatie stuurt je verkeerd. Je kunt ons bereiken door via de Parmasingel de Oosterhoutsedijk op te rijden. Vanaf station Nijmegen-Lent loop je via de Zaligestraat naar Art Laboratory.

Het is voor bezoekers van evenementen of andere bijeenkomsten niet mogelijk om de auto op het erf te parkeren. Dit kan op de kruising Oosterhoutsedijk x Zaligestraat en op de Lentse Warande.