jouw bezoek

Art Laboratory is een dynamische plek met een groeiend aantal kunstwerken die zowel binnen als buiten te beleven zijn.

Er is onder andere werk te zien van Frank Havermans, Florian de Visser, Gijs Frieling, Jan Rothuizen, Jatiwangi art Factory, Erik Sep, Jordan Artisan, Leonard van Munster, Basse Stittgen, bachelorstudenten Fine Arts ArtEZ, Danni van Amstel, Arja Hop & Peter Svenson, Niels Hendriks, ontwerpcollectief Groen Grijs GeelKateryna Snizhko en Kjersti Alm Eriksen & María Arnardóttir.

Op 8 april 2018 opende Art Laboratory met een festival. Lees hier het verslag.

OPENINGSTIJDEN

Art Laboratory is in 2019 weer te bezoeken voor publiek. Hou onze online kanalen in de gaten om op de hoogte te blijven. Daarnaast zijn we op aanvraag te bezoeken en verhuren we onze ruimtes voor arrangementen op maat.

LOCATIE

Oosterhoutsedijk 88
6663 KV Nijmegen

Let op! Je navigatie stuurt je verkeerd. Je kunt ons bereiken door via de Parmasingel de Oosterhoutsedijk op te rijden. Vanaf station Nijmegen-Lent loop je via de Zaligestraat naar Art Laboratory.

Het is voor bezoekers van evenementen niet mogelijk om de auto op het erf te parkeren. Dit kan op de Oosterhousedijk en op de kruising Oosterhoutsedijk x Zaligestraat.