ik word partner van FABRIKAAT

Als partner van Fabrikaat maak je vanaf €500,00 per jaar onze projecten mede mogelijk. In ruil hiervoor kun je eenmaal gratis gebruiken maken van paviljoen KAPKAR/ SF-P7S voor eigen gelegenheid en stellen we je als eerste op de hoogte van bijzondere ontwikkelingen en samenwerkingsmogelijkheden binnen Fabrikaat.

Wat kun je van ons verwachten?
> Gebruik van de unieke ruimtes van Fabrikaat bij Art Laboratory voor eigen gelegenheid.
Voorwaarden: op voorwaarde van beschikbaarheid (reserveer tijdig en minimaal twee weken van tevoren) en tot maximaal 150 personen. Horeca neem je af bij Art Laboratory, we denken graag met je mee over een passend aanbod. Wil je met meer dan 10 personen lunchen tijdens je bijeenkomst? Laat het ons uiterlijk twee weken van tevoren weten. Faciliteiten voor beeld, geluid, meubilair, toilet en stroomvoorziening zijn inbegrepen.

> Je ontvangt eenmaal de Atlas van Nijmegen-Noord, de plattegrond van de Waalsprong die Jan Rothuizen in opdracht van Fabrikaat optekende.

> Naamsvermelding en een link naar je website op onze online kanalen.

> Je ontvangt onze nieuwsbrief, uitnodigingen voor bijeenkomsten en evenementen en betrekken je wanneer er kansen liggen voor samenwerking.

Neem bij interesse en om de mogelijkheden te bespreken contact met ons op via info@stichtingfabrikaat.nl.