Een ontwerp van Fabrikaat draagt bij aan de identiteit en herkenbaarheid van uw festival. Onze Fabrikaten zijn meer dan aankleding; ze lokken publiek naar uw festival, maar kunnen ook een ontmoetingsplek zijn of een plek waar een deel van de programmering van uw festival kan plaatsvinden. Het publiek kan de locatie ook zelf vormgeven en verder bouwen aan het kader dat Fabrikaat initieert.

Wij zijn altijd op zoek naar een duurzame oplossing voor een tijdelijk ander gebruik van een locatie: op maat en vernieuwend in zowel vormgeving als materiaalgebruik. Onze Fabrikaten zijn niet alleen maar aankleding. En geen dure objecten die ook op andere festivals neergezet kunnen worden. We kijken naar de identiteit en context van het festival, maar ook naar de mogelijkheden en eigenschappen van de specifieke locatie. De Fabrikaten die wij voor uw festival maken zal het publiek nergens anders zien.

Fabrikaat heeft eerder al ontwerpen gemaakt voor Big Draw, Oddstream Festival, Ruimtekoers Festival, Drift Festival en het Valkhof Festival.

Interesse in een uniek Fabrikaat voor uw festival? Neem hieronder contact met ons op!