De Nieuwe BeZienders: nieuw leven op de Waalkade

De Nieuwe BeZienders is een samenwerkingsverband tussen stichting Fabrikaat, Stadslab en het Besiendershuis. Vanuit de kennis, denkkracht en faciliteiten van onze organisaties willen we een bijdrageleveren aan de ontwikkeling van een mooie en waardevolle Waalkade in Nijmegen.

De Nieuwe Bezienders willen samen met  bewoners, mensen met ideeën, ondernemers, creatieven, gemeente, fondsen en stadsplanners  een tijdelijke programmering maken voor de Waalkade. Dit willen we doen door te beginnen met het realiseren van een inspirerende plek op de Waalkade zelf. Een tijdelijke invulling die mensen op ideeën brengt en tegelijkertijd dient als werk-en ontmoetingsplek. Daar kan worden gewerkt aan de verwezenlijking van ideeën door de inwoners van Nijmegen voor een nieuw gebruik van de Waalkade.

Heeft u een idee voor de Waalkade of wilt u graag een rol vervullen in het opnieuw leven inblazen op de Waalkade? Laat het ons weten via facebook!