B hungry & get fed bestaat uit twee bijeenkomsten, waarin zowel professionals uit de creatieve sector als bijvoorbeeld beleidsmakers en projectontwikkelaars ideeën en mogelijkheden voor de tussentijd delen. Omdat we weten dat door verschillende partijen aan elkaar te verbinden de meest inspirerende en levendige plekken ontstaan, creëren we tijdens B hungry & get fed kansen om vernieuwende ideeën een stap verder richting realisatie te brengen en stilgevallen gebieden een impuls te geven voor verdere ontwikkeling.

We dagen je uit om mee te doen, ideeën op te denken of vooruit te helpen!

Op 13 juli presenteren zes pitchers hun ideeën en mogelijkheden. Wil jij één van de pitchers zijn? Neem dan op 8 juni plaats in de zaal of neem contact op met Fabrikaat door op de knop 'ik heb interesse om mee te doen' te klikken. Ter voorbereiding op de pitch presentatie volg je twee trainingen waarin Marlies Leupen je helpt de essentie van je concept helder te krijgen.

Donderdag 8 juni – eerste bijeenkomst, ideeën verzamelen
Donderdag 13 juli – tweede bijeenkomst, pitch presentaties

Ontvangst: 19.30
Start bijeenkomst: 20.00
Netwerken tot: 22.30
Entree: gratis

Laat weten dat je komt en blijf op de hoogte van dit evenement via Facebook!

B hungry & get fed is een format van moderator Marlies Leupen.

Wat is de essentie van je wens, wat is de relevantie van jouw idee, wie heb je nodig om het te realiseren? Vanuit de ervaring dat feedback van anderen een belangrijke prikkel is om je eigen plan in beweging te krijgen, stimuleert B hungry & get fed kunstenaars, ondernemers en beleidsmakers om hun projectidee of ontwikkelingsvraag voor publiek te pitchen.

Na de presentaties nodigt Marlies de zaal actief uit om mee te denken over commerciële verdienmodellen en creatieve oplossingsrichtingen.
Dit leidt tot concrete tips, adviezen en energie waarmee de pitchers hun project of onderzoek daadwerkelijk een stap verder kunnen brengen.