Heb jij vernieuwende ideeën, bijvoorbeeld op het gebied van materiaaltoepassingen, functionaliteit en esthetiek, die aansluiten bij onze behoefte aan een duurzamere en flexibelere omgeving? Of ben jij op zoek naar invulling voor een specifieke plek?

In deze interactieve pitch-presentaties delen kunstenaars, ontwerpers, architecten en particulieren hun ideeën voor de tussentijd met publiek en zoeken we samen met locatie-bezitters, investeerders en innovatieve ondernemers naar mogelijkheden voor nieuwe projecten. Omdat we weten dat door uiteenlopende partijen aan elkaar te verbinden de meest inspirerende en levendige plekken ontstaan.

We dagen je uit mee te doen, te denken of ideeën een stap verder te brengen.

B hungry & get fed is een format van moderator Marlies Leupen.

Wat is de essentie van je wens, wat is de relevantie van jouw idee, wie heb je nodig om het te realiseren? Vanuit de ervaring dat feedback van anderen een belangrijke prikkel is om je eigen plan in beweging te krijgen, stimuleert B hungry & get fed kunstenaars, ondernemers en beleidsmakers om hun projectidee of ontwikkelingsvraag voor publiek te pitchen.

Na de presentaties nodigt Marlies de zaal actief uit om mee te denken over commerciële verdienmodellen en creatieve oplossingsrichtingen.
Dit leidt tot concrete tips, adviezen en energie waarmee de pitchers hun project of onderzoek daadwerkelijk een stap verder kunnen brengen.