aanbod op maat

Ben je op zoek naar een bijzondere vergaderlocatie en / of werkplek? Een inspirerende ruimte waar je een bijeenkomst, training of workshop kunt geven? De unieke ruimtes van FABRIKAAT zijn te huur en te gebruiken naar eigen invulling. Jouw bijeenkomst kunnen we op maat faciliteren met bijvoorbeeld een borrel, diner, workshops, expedities en presentaties.

"Met vijftig projectmanagers van de gemeente Amsterdam bezochten we Nijmegen met de vraag hoe de stad omgaat met gebiedsontwikkeling en transformatie ‘aan de andere kant van het water’, ook een actueel thema in Amsterdam. We wilden graag naast het ruimtelijk en fysieke verhaal ook veel aandacht voor ‘de zachte kant’ van gebiedsontwikkeling. Hoe breng je het oude samen met het nieuwe? Wat is belangrijk om te behouden? Hoe zorg je dat dit deel van de stad ook als Nijmegen voelt?

Art Laboratory bleek een ideale context en plek om over deze vragen na te denken. De verschillende workshops die FABRIKAAT hiervoor faciliteerde benaderde deze vragen elk vanuit een andere invalshoek, wat een rijk beeld gaf van de mogelijkheden en uitdagingen in het gebied."

Project Management Bureau gemeente Amsterdam | april 2018